Tänker du på samma sak som jag B1? Jag tror det B2!

Horror vacui
Skräck för tomrummet


Det blev inte att åka till Piteå idag. Vad skulle man då ha hittat på? Det är då kallare än någonsin idag. Mats pappa ringde kring 07.00 innan han åkte till Stockholm och meddelade att det var -38 grader hemma hos honom. Fy f*n säger jag bara, när ska detta få ett slut?

 

På måndag börjar jag med "Naturkunskap B" Det är en distanskurs som är helt nätbaserad och ska ta 10 veckor så det ska jag nog klara av. Det kommer kännas skönt att ha det i bagaget sen när det är färdigt och ska jag aldrig använda det till något så har jag i alla fall skaffat mig mer kunskap än jag hade innan och sådand ska man aldrig tacka nej till. Undra om man skulle passa på att läsa matte C nu när man ändå håller på.

 

Jessica ville gå på stan idag, men jag vet inte det är lite väl kallt för min smak att göra något alls men vi får väl se. Kanske om jag får låna Mats bil som har dieselvärmare, då spelar det ju ingen roll. Min bil med trasiga glödstift ska då garanterat få stanna hemma och vara ledig idag. Jag hoppas verkligen att det blir mildare snart, ska ju träffa... Nu ska vi klargöra en sak här. Internt så kallar vi Eriks Sandra för B1 och Jimmys Sandra för B2, jag tror att det är lika bra att vi sätter det systemet i bruk även här för att undvika missförstånd. Jag ska alltså träffa B2 på stan i morgon. I morgon ska Mats Suddesjaur, så då har jag inget annat väl än att lita på att min gröna böna kan ta mig dit jag vill.

B2 och Mini på nyårsafton

Nä nu ska jag krypa ihop framför kaminen med min make men men ta re lungt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0