Efter regn kommer solsken

Hic Rhodus, hic salta!
Här är Rhodos, hoppa här!


Hallelujah it´s friday! Jag sitter hemma på min kontorsstol och känner mig allmänt nyttig och duktig. Jag har precis fått klart månadsavstämningen för januari. Jag klev upp med tuppen idag för att kunna jobba så det kom rökpuffar, allt för att få resten av fredagen för mig själv. Jag vet dock inte alls vad jag ska göra av dagen med det känns som ett angenämnt problem. Jag har en stark känsla av att det löser sig.

Jag fick ett glatt överraskande sms av Sandra när jag satt och jobbade, hon hade utövat nattsudderi och gjort en ny bloggdesign till mig. Den var jättefin, snart sätts den i bruk så får alla njuta av den. Roligt med lite förändring. Måste bara välja ut lite bilder och så.

Planen var att träffa Fia en snabbis idag men hon har en liten kille på snart 6 månader och 65 mjökkor så planerna har en tendens att riktas om ibland. Jag saknar min Fia så mycket att jag håller på att dö. Känns just nu som att vi bor i olika delar av världen men efter regn kommer solsken så jag väntar på det.


Nä, nu ska jag åka till Statoil P och köpa lite nikotin men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0