Fia!!! I told you sooo!

Finis malorum
Slut på allt ont



"Banana Joe" is the shit!


Jag har nu tjatat om denna glass i år efter år men ingen tycks komma ihåg den. Fia har till och med kollat lite oroligt på mig och jag har kunnat se att hon sneglat mot mentalrubrikerna i telefonkatalogen men nej, nej nej Emma har aldrig fel. Inte speciellt ofta i alla fall. Det har väl hänt en eller ett par gånger, eller okej det händer väl ganska regelbundet men inte denna gången, inte denna gången. Jag är så nöjd att jag håller på att spricka!


Nä nu när jag än en gång bevisat att jag alltid har rätt så tror jag att jag med det som sista tanke går och knyter  mig, men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out





Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh, den minns jag! Den var ju schwina-god! :9

2010-01-25 @ 11:39:35
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0