Lusläste

Imperium et libertas
Imperium och frihet


Då var vi halvvägs mot helg igen då. Igår var det jobb och avfärgning av hår på schemat. Jag åkte hem till byn vid lunch. Då kom Sandra hit och hjälpte mig med håret, fyra timmar senare sköljde jag ur medlet och insåg att jag fortfarande hade svart hår. Jag ringde frisören om detta men hon tyckte ändå att jag skulle komma in på avtalad tid så hon fick se hur det ser ut men jag tvivlar på att jag kommer att låta henne göra något. För slingor i svart hår har jag provat förut och det gör jag inte igen. Men vem vet, kanske finns det något som kan göras.

Senare blev det middag hos Erik och Sandra och efter det lite blåbärspaj och kortspel, självklart lusläste vi nya H&Mkatalogen också! Vi kom hem vid nio nån gång och då stöp vi i säng. Idag har jag hunnit få bort lite jobb och ska som sagt in till stan senare och se vad frisören har att säga, ska även förbi på kontoret. En tur på isen antingen med skidor eller en prommis hade också varit underbart men vi får väl se om det finns tid till allt.

Nä nu ska jag äta frukost men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


Kommentarer
Postat av: jessica

Ajdå, serverades det taggtråd till frulle?

De var ju inte en fullt så allvarlig kommentar.

2010-03-18 @ 13:14:21
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0