Glass i stora lass

In nuce
I ett nötskal

Gud vad jag börjar bli tjatig känner jag, kan inte hålla på skriva så här ofta! *khrmf*
Denna helg har gått i lugnets tecken, inte så mycket som en fest. Fredagen så käkade vi middag i Persön med Erik och Sandra, sedan åkte vi hit för lite blåbärspaj som Sandra hade köpt tidigare under dagen. Vi hade tänkt kolla film när dom åkte men jag somnade efter 5 minuter och sov på Mats hela filmen. När den var slut så flyttade vi oss till sängen och fortsatte utöva samma aktivitet där.
Igår så hade vi städdag. Det krattades och snyggades till på gården. Jag bakade även en paj och en butterkaka så på eftermiddagen så hade vi nära och kära här på fika ett par timmar. Sedan åkte vi upp på skjutbanan med Sandra och Erik och senare under kvällen så åkte vi iväg till Boden för lite glass på rönnbäcks och sedan lite lek i en gammal fästning och en terrängsväng upp på berget med Jeepen, även det med Sandra och Erik. Det blev nog en hel del häftiga bilder med deras systemkamera, jag lägger väl upp dom här sen då vi har fått dom.

En gammal bild på mig uppe på berget vi var på igår.  
Idag har vi varit till storheden en sväng efter en lång och underbar sovmorgon. Nu har vi startat kriget mot de 7 063 674 634 756 736 847 756 867 stycken pissmyrorna som bor på våran gård, nu ska dom allt få vad dom tål!
Idag blir det pizza till middag och sedan har jag inte den blekaste aning om vad som händer men den som lever får se.
                       
Nä nu ska jag kila men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0