La fiesta

Liber librorum
Böckernas bok

Igår efter att tankarna hade riktats mot fest och svunna tider så satte jag mig för att titta på gamla bilder. Jag satte ihop en liten partymapp från these times, enjoy!

Mats älskar verkligen mig

Jimmy och Urban Elstäng

Sunken och Mats på Halloween

Jimmy testar min ring

Anton och morbror Markus

Killen från Belgien

Attans otur att stenen skulle hamna just där

Jimmy efter en liten brottningsmatch med sin kära bror

Morbror M och snubben från Belgien stod för underhållningen

Anton och Marie

Risberg och MPPB hanterar tunga maskiner

Detta med spritfotbad måste absolut testas

Specialgroggen á la Anton och Sunk

Fullt utrustade inför vad som komma skall

Me and my love

Tezz, Emma dubbelhakan Stenman och FilBjörn

Mats och Johan Helskägg

Johan på Kingswooden

En natt i Boden

Sunk och jag i traktorskopan en valborg

Mini min Mini, nyår

Jag och Madde på Allstar

Janson, Mats, Sunk och Jimmy i Holmfors

Mats mitt i armbrytningen

Mats och Fia i Svartsjön


Nä, nu är det dags för lunch men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Hahah vilka jäkla härjar bilder! ^^



De är ju tur att ni haft kul trotts diverse krigsskador ^^



Ja vi får hoppas att hon kommer snart iaf :D Vore ju himla fiffigt om hon kom den 4:e men de är väll mest osannolikt ^^

2010-11-02 @ 14:54:54
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0