Eller snarare hur lite!?

Liber studiosus
Fri student

Äntligen fredag. I förmiddags så var vi på ett besök på MVC. Den lilla mådde fint, vilket även jag tydligen gjorde. Det var ju skönt att höra.

Tänk att h*n kommer snart ♥ (Ultraljud V19)

Nu sitter jag på kontoret och ikväll blir det middag och Idol hos Jimmy och Sandra. Riktigt fredagsmys, det lär ju bli lite "Buzz" också. Jag har nästan blivit lite spelberoende när det kommer till "Buzz", så himla roligt. 


I morgon ska mamma och Lovisa kika ut en sväng, vi har även lite shoppingplaner för morgondagen. Bara storheden med ändå, babyvakt bland annat, det är nog det enda som saknas nu. Jag skulle gärna ha en söt amningskudde med Mumin på också så en sådan får det nog också bli.

På måndag kommer nya bilen, kan aldrig sägas för många gånger. Mats bokade även en ny skoter igår, en Yamaha Nytro MTX. Undra just hur mycket skotrande det kommer att bli för mig i vinter, eller snarare hur lite!?


Nä nu ska jag jobba vidare men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out


Kommentarer
Postat av: Sassa

Jaa men herregud var tog tiden vägen!? Ni har snart en liten bebis!?!?!??!?!?

2010-11-12 @ 14:53:23
Postat av: Sassa

Påtal om det, har ni börjat packa väskan? Jag har nu fått klart för mig vilket datum din bebis kommer, och du borde faktiskt skynda dig att packa väskan! Min magkänsla är inget man ska misstro :P

2010-11-12 @ 14:56:01
Postat av: Sassa

Åh! Inte ens säger du nå så jag får komma och provligga spjälisen ;D Blev det fint?!

Ja, ta ett djupt andetag för nu ska du få höra (läsa) din framtid bli spådd - den 12 December kommer bebisen!

2010-11-13 @ 01:33:27
Postat av: Sassa

Annars kom jag precis på, att vad coolt om den kommer den 14:e! haha, 101214 ;D fast den kommer komma den 12:e..

2010-11-13 @ 01:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0