Soffpotatisen

Invite Minerva
Då Minerva är ovillig

Då var det måndag igen och kontoret är den plats vi håller till på idag. Hela styrkan är samlad och stressen är ett faktum här. Efter en veckas älgjagande så har det hunnit samlas en hel del jobb för grabbarna grus. Denna måndag är dessutom den enda dagen som står till förfogande för kontorsarbete, resten av veckan är fylld av utbildningar, fältjobb och så vidare... Eller ja inte för mig då, jag är alltid här men jag fick ju min förvuxna börda gjord förra veckan när jag härjade fritt här.

Älgjakten har för övrigt gått bra. I helgen när jag och Lok var upp till fjälls för att hämta hem husse så fick även Lok en bit av kakan. Det enda som krävdes för att förvandla den där lilla soffpotatisen till ett vilddjur var faktiskt ett köttben direkt från naturen. Vi fick oss också ett kalas, köttbullar av köttfärs så färsk att den inte ens varit frusen.

Denna vecka innehåller inga större planer om storartade dåd. Däremot så har vi en hel hög med filmer som ska betas av, ved som ska travas, gräs som ska klippas och hund som ska kloklippas.

Nä, nu ska jag åka ut och göra lite ärenden men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Älgfärs? Eller köttfärs? =)

2010-09-13 @ 11:32:01
URL: http://tobys.devote.se
Postat av: MADDES

vilken fin bild på hunden.

2010-09-20 @ 17:41:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: jessica

Uppdate!

2010-09-24 @ 12:16:49
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0