Nu har h*n det mesta

Ite, missa est
Gå, mässan är slut

Tisdag, strax lunch och jag sitter fortfarande i morgonrock. Jag jobbar hemma idag och klädkoden är lite lummig på detta kontoret. Värre är det ju om det kommer någon, vilket det oftast som alltid gör de dagar jag bestämmer mig för att leva mitt liv i morgonrock. LuleEnegi som ska mäta något, gubbar som vill sälja potatis eller någon granne med något ärende. Jaja dom får väl leva med att det bor trash i området.

Jag har fortfarande inte visat något som vi köpte till h*n den lilla i magen när vi var på Ikea. Jag har varit på en liten stöldturne på Ikeas hemsida och visar grejerna så eftersom att inget är uppackat här hemma.
LEKSVIK Spjälsäng  Längd: 123 cm Bredd: 66 cm Höjd: 83 cm Bäddbredd: 60 cm Bäddlängd: 120 cm  Denna säng har jag alltid velat ha den dagen..

Madrass och bäddmadrass till spjälsängen
VYSSA VINKA Madrass till spjälsäng blå Längd: 120 cm Bredd: 60 cm Tjocklek: 10 cm  VYSSA TRÖST Bäddmadrass vit/blå Längd: 120 cm Bredd: 60 cm Tjocklek: 1.5 cm

Kudde och täcke
LEN Kudde för spjälsäng vit Längd: 35 cm Bredd: 55 cm Fyllnadsvikt: 100 g Totalvikt: 152 g  LEN Täcke för spjälsäng vit Längd: 125 cm Bredd: 110 cm Fyllnadsvikt: 300 g Totalvikt: 575 g

FABLER GRODA Påslakan 1 örngott för spjälsäng grön Påslakanlängd: 125 cm Påslakanbredd: 110 cm Örngottslängd: 35 cm Örngottsbredd: 55 cm  Dessa sängkläder, det är något med mig och grodor.
VITAMINER RAND Bäddset för spjälsäng 4 delar flerfärgad Längd: 120 cm Bredd: 60 cm  Det här var ett litet kit med allt i, filt också.

Denna mobil och sänghimmel är från förra svängen.

FABLER Mobil flerfärgad Diameter: 27 cm  FABLER Sänghimmel flerfärgad Diameter: 50 cm Höjd: 240 cm
  Tvättlappar                  

KRAMA Tvättlapp vit Längd: 30 cm Bredd: 30 cm Antal i förpackning: 10 styck  BARNSLIG Tvättlapp orange, röd Längd: 70 cm Bredd: 70 cm Antal i förpackning: 3 styck

Som sagt...
FABLER GRODA Mjukdjur grön, ljusblå Längd: 28 cm

Fårskinn till vagnen
LUDDE Fårskinn vit

Sköttbädd med klädsel
GULLUNGE Skötbädd vit Längd: 62 cm Bredd: 36 cm  GULLUNGE Klädsel vit Längd: 73 cm Bredd: 53 cm Antal i förpackning: 2 styck
IKEA

Det var säkert fler saker men inget jag kan komma på nu. Nästa gång blir det en mobil att ha över skötbordet, lakan och lite andra saker som var slut sist. Nu borde även vagnen rulla in här snart tycker jag. Det kunde ju i och för sig dröja till november sa dom så man kanske inte ska hoppas för mycket på det.

Nä nu ska jag jobba vidare i min morgonrock men men ta re lungt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


                


Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Väntar på uppdatering! ;D

2010-09-30 @ 11:22:18
URL: http://tobys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0