Den bibliska

Inter pokula
Bland glasen

Då har Mats och Jimmy begett sig iväg mot nordligare breddgrader och lämnat oss vanliga dödliga här hemma, fulla av saknad. Jag får se om jag åker upp något. Sandra skulle visst åka upp på onsdag redan och det fungerar ju inget vidare för mig med tanke på jobbet. Egentligen så har man ju som inte riktigt tid att jobba, kanske skulle man sluta med det och bara leka helg hela tiden.

Imorgon börjar jakten i alla fall och jag hoppas ju verkligen att det går bra för grabbarna, men det gör det säkert. Dom är skickliga jägare.

Fjolårets jaktlycka

Vad skulle man ha hittat på idag då måntro, kanske förbi Sandra och Erik med Sandra för en fika. Gud det där lät så invecklat så jag fick lite ont i huvudet. Mamma kommer hem från stugan idag också så henne skulle man ju kanske passa på att umgås lite med. Vi har faktiskt pratat om bio, kanske blir det ikväll. Bröderna Karlsson hade vi tänkt gå och se i så fall.

Bröderna Karlsson är en förväxlingskomedi som handlar om ett tvillingpar som till en början inte känner till varandras existens. Den ena är en framgångsrik, pedantisk advokat i Stockholm. Den andra som är bosatt i Norrland med fru och barn är en notorisk otrogen slarver. Bröderna träffas för första gången i samband med en bouppteckning. Deras möte leder till kaotiska förvecklingar och vänder upp och ner på deras tillvaro.
SF

Nä nu kryper jag ner i sängen en stund till och bläddrar lite i den bibliska IKEAkatalogen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Ja ohja... tror de lutar åt den vita :) ivan ville vara med och bestämma när den dagen väl kommer. Första omgången sprätter vi pengar på lillan :-)



Såg våra sparpengar fladdra i vägen och även kommande sparkapital ;)

2010-09-05 @ 15:54:09
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0