Blommorna har vissnat

Nu börjar sommaren lida mot sitt slut. Alltid lika tråkigt men det har varit en fin sommar. Luleåkalaset besöktes av oss flitigt måste jag säga. Vi kom på att vi var tvugna att jobba i skift om vi skulle kunna ge kalaset vad det tålde, så på torsdag var jag ut, på fredag Mats och på lördagen så hade vi barnvakt och gick båda två.
.
En hel del båtturer har det ju också blivit. Jag måste passa på att inflika här jag jag fullkomligt älskar havet om det var någon som hade missat det.
Vad har mer då....
.
Clas luktar ljuvligt
Blommorna på altanen har vissnat
Lyckseleveckan var alla tiders
Lok har rullat sig i halstrad strömming
Årsavslutning på Klubbviken till helgen
Cigaretter är underbart men tydligen inte så nyttigt
Vi har nya bokhyllor
Jag har blivit överlistad av en mattebok
........................
.
Nä nu ska jag kila men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort
.
.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0