Genuint möglig

Magna vis veritatis quae facile se per se ipsa defendat
Sanningens kraft är stor som lätt kan försvara sig med egen kraft

Då var det fredag då. Härligt och nog veckans bästa dag skulle jag vilja påstå. Den sista tiden har jag i vanlig ordning inte varit död utan bara väldigt inaktiv här på bloggen. Sista tiden har dessutom sett oroväckande likt ut tiden innan förra inlägget så ni har väl inte direkt missat något heller. Förutom utvecklingen hos en tuff liten kille som bor här men det går ju inte rättvist att beskriva i varken ord eller bilder så...

Det känns fortfarande himla skumt med en liten bebis i huset och min bebisskräck sitter nog djupare rotad än jag först anade, när han börjar gråta på natten så flyger jag fortfarande upp i panik och intar kung Fu Panda-position i riktning mot spjälsängen. Jaha, var det bara du Clas. Gud vad du skräms, du lät precis som en bejbis!



Vi var och hälsade på Malin och lilla Alice i onsdags jag och Clas, det var trevligt och Clas fick så söta små nappar av Alice *Tack så mycket* 
 Älsklingsnapp, Lundmyr Of SwedenBabyShop

När vi var klara där så åkte vi förbi Fia och Sebbe i deras nya lägenhet i Boden och hälsade på lite där också. Dom hade fått det så fint och det känns så skönt att se en sådan lycka i Fias ögon. Hon verkar genuint glad och nöjd med livet nu och det känns fantastikt för en väns hjärta. Senare på kvällen så gick jag och Fia på bio och såg "Love and other drugs", den var riktigt bra faktiskt och imorgon ska vi ut på en skotertur med henne och Daniel i Boden.

På söndag åker Mats till Barcelona så då blir det ensamt igen men han har då inte varit borta och jobbat på länge nu så jag antar att vi har haft tur som har fått ha honom hemma så pass länge och den som väntar på något gott... Typiskt bara att han är borta över Alla hjärtans♥ dag! Och jag som är en sådan aktiv motståndare till detta jippo i vanliga fall och firar det aldrig, Im such a hypocrite!

Det blev en snöig promenad idag, alla blev vita som snögubbar. Alla utom Clas förstås som låg så mysigt inbyltad i sin Elodie details-åkpåse i vagnen






Nä nu ska jag värma upp gårdagens moussaka innan det är dags för Let´s Dance. Sedan blir det rödtjut och annat smask. Jag har köpt hem lite ostar, mögliga och jävliga är dom men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vilken myskväll ni ska ha! Ta ett glas för mig också!

2011-02-11 @ 20:01:59
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: sofia

hur läge har du och din kille varit ihop? :)

2011-02-12 @ 18:36:19
URL: http://www.nattstad.se/sofiaedlund
Postat av: sofia

åh va gulligt du skrev om mig min älskade vän! vad skulle livet vara utan såna underbara vänner som du!

Älskar dig.

2011-02-18 @ 09:37:30
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0