Midsommarafton

Då börjar midsommarhelgen att lida mot sitt slut. Midsommarafton blev precis som vi hoppades en kväll att minnas. Strålande sol, god mat, goda vänner och en mycket fin midsommarstång. Den slet vi med hela torsdagen. Den blev en aning sned men ack så dansbar.
Igår var Mats lite trött men framåt kvällskvisten så blev vi riktigt pigga och fick upp det sista av Ikeagrejerna. Nu är den nya hallen på plats och det blev mycket fint.
.
På torsdag fyller lilla Jennifer 7 år så då blir det kalas och på lördag äger Lillys namnfest rum och då blir det mer firande.
Jag, Mats och pappa funderar på att åka ut till Klubbviken på lördag och käka middag, pappas kusiner ska spela där fredag och lördag. Det kan jag verkligen rekommendera.
.
Nä nu ska jag fixa lite här medan lillen sover men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort
.
.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spara bilderna!!!!

2011-06-26 @ 14:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0