Jag kanske har tvångstankar men...

Firandet av Clas 6månaders gick alla tiders. Hans mormor och morfar kom och åt lite tårta och båda hade dom med sig presenter fast Clas avtackat sig all sådan uppvaktning. Av sin mormor fick han en ljusblå body och av sin morfar fick han en liten kanin från "Teddykompaniet"
.


I morse vaknade Clas klockan 09.15 efter att ha fått nappen en gång vid 05.00 och en gång vid 07.00. Jag anser mig själv ha gått segrande ur det här, men det är inte alls omöjligt att han är så listig att det här bara är en ny taktik han utövar. Invaggar sina motståndare i falsk säkerhet och kommer starkare än någonsin fram ur sitt bakhåll inatt. Jag får återkomma om den saken.
.
Just nu ligger han i sitt mumingym som han fått av sin farmor och försöker riva det

Precis som sin far så verkar Clas ogilla potatis. Han älskar mat och har en jäkla aptit men när man försöker lasta in potatis i lilltruten så skriker han av ilska och maten hänger som ett tomteskägg. Det spelar ingen roll heller hur lite potatis det är i den aktuella blandningen han känner det ändå.
.
Ikväll ska vi börja med midsommarstången jag och min vän Fia. Under dagen kanske Sandra och Lilly skulle kika förbi och smaka på Clas tårta.
Jag kom att tänka på det här med midsommarstången, fy så äckligt att plocka blommor i spöregn. Jag kanske har tvångstankar men tänk er så äckligt att ha blött gräs och annat äckel fastsmetat runt händerna och armarna. ve och fasa......
.
Nä nu ska jag plocka upp den lilla potatisradarn som visst har gymmat färdigt men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort
.
.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0