Mjuka fina dyra fina mjuka

Male parta male dilabuntur
Det som har vunnits illa, förloras illa

Jag vill ha den här morgonrocken från Hemtex mer än NÅGOT annat just nu! Hur f*n kan en morgonrock kosta 799:- dock!? Jag skulle knappt köpa en jacka för 800 spänn! Snåltarmen!!! Jag har varit och kl'mt och känt på den två dagar i rad nu hehe*suck*
Morgonrock Supersoft - vitHemtex

Inatt sov Clas från 23.00-11.00 utan att vakna eller äta eller något, tack gud för att du tänker på mig ibland!

Nä det här blev ett kort inlägg, nu ropar Clas från sitt mumingym att han har gymmat färdigt!
men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

Naw söta lilla :-)



Håller med om morgonrocken - de verkligen knep i snåltarmen. åhlens har dock underbara morgonrockar, kika där om du är i luleå någondag!

2011-05-03 @ 21:18:47
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Anonym

hahaha jag menar de ^^



Vad gör ni nu om dagarna, kan de vara så att jag och classes plastkusin aka bAlice kan få komma med lite cola och fika till er och surra lite? :D

2011-05-17 @ 08:42:51
Postat av: Malin

Det blir rödbrunt som vanligt ;-)



När ska vi synas nästa vecka måntro?

2011-05-25 @ 16:07:27
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 07:54:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0