Det har väl ingen blivit lycklig av

Memento te mortalem esse
Kom ihåg att du är dödlig. (Slaven på Caesars kampvagn)

Nu är det verkligen ett bra tag sedan jag skrev. Det var dåligt av mig. *knäpp på näsan* Jag får göra ett tappert försök att bättra mig.

Sedan vi kom hem från Kvikkjokk så har det varit storstädning, lite fest, jobb och annat vardagligt. Jag har då varit maxduktig och putsat fönstrena här en dag när vädret var på topp.

Vi har hittat ett hus som vi har förälskat oss i. Det är visning om en vecka så det ska bli spännande att se hur det blir. Det var dock ingen övervåning och det har jag verkligen fått för mig att jag ska ha. "Att sprina i trappor har väl ingen blivit lycklig av!" Kontrade pappa. Det ligger väl ett par sanningens ord i det men nog är det allt mysigt att få ha en övervåning. Är det inte bara pensionärer som bor i enplansvillor eller har jag missat något?

Nä nu ska jag gå och lägga mig. Bilder från Påsken kommer vilken dag som helst men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0