Jag vill bo i en svamp annars får jag kramp

Periculum in mora
Fara i dröjsmål. (Livius)

Hej alla glada. Nu sitter jag i Luleå. Hos lilla mammsen på Lövskatan närmare bestämt. Tidigare idag har jag varit på kontoret och skall så även i morgon. Det sista som ska göras och sedan ska vi åka och handla inför Kvikkjokksresan allihopa.

Det har varit tråkighetsvarning idag. Efter jobbet så har jag bara städat och grejjat på hemma. Gjort i ordning för våran nya familjemedlem och påbörjat packningen. Jag ska fixa det sista ikväll så jag är redo att åka i morgon. Väntar bara med necesären och Loks grejer till i morgon.

Snart fyller jag år och får förhoppningsvis
inkassera en del allmosor och gåvor av
kära vänner och familj. Jag tror aldirg
man blir för stor för att uppskatta
spänningen med presenter. Inte jag i alla fall.


Jajja nu ska jag vara lite social med lilla mammsen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, så roligt med kissen, vilket fusk att du får hem din kisse mycket tidigare än min, nu längtar jag ännu mer ju!

Du har helt rätt, man bli ALDRIG för stor för att få presenter, massvis dessutom. :P

2009-04-09 @ 07:56:20
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, man måste ju göra sin plikt som medborgare :P

Hmm jaa, idag susar vi upp till vuollerim och stannar tills imorgon, men resten av helgen är ännu oplanerad. :)

Och ni ska upp till kvikkjokk va?

2009-04-09 @ 09:47:38
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0