JAG SKRIVER INTE DETTA TILL MASSORNA

Haec ego non multis (scribo), sed tibi: satis enim magnum alter alteri theatrum sumus.
Jag skriver inte detta till massorna, utan till dig: ty du och jag är säkerligen tillräckligt stor publik för varandra. (Epikurus, citerad av Seneca Philosophus.)

Då var tisdagen avklarad och därmed halva arbetsveckan. Idag har jag vart på kontoret på förmiddagen och sedan har jag flanerat runt på storheden med Fia och Micke. Sedan åkte vi till Ängesbyn och lagade korvstroganoff. Så j*vla gott det var. Husmanskost är så så så underskattad. I kväll har vi kollat lite film och spalat yatzy i vanlig ordning.

I morgon ska jag till kontoret igen och även torsdag. Nu hoppas jag verkligen att jag få ett sms från Elgiganten i morgonbitti eller torsdagmorgon där de vill meddela att min telefon är klar och redo att hämtas ut. Batteriet till min digitalkamera verkar inte hinna komma innan påsk, så det vore ju bra om man fick telefonen så att man kan ta bilder som är rätt ok i alla fall.

Idag fick jag en paniklängtan efter sommaren. Jag satt och kollade lite bilder på datorn och kan nu knappt vänta tills dessa ljuva dagar infinner sig. Ljumma vindar och solsken dygnet runt. Midnattsolen är det bästa jag vet. Jag är så lycklig den tiden på året.

Mats på Kluntarna.

Lok på Kluntarna.

Lok myser i gräset med ett nytt ben.

Fia i Gemträsk.

Lok i Gemträsk.


Ja vad ska man säga!? Sommar som sagt. Nu är det hög tid att ta en prommis med Lok innan det är dags att krypa i säng. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon.Härlig sommar bilder.HA en skön onsdag söta du..Söt hund :) kram

2009-04-08 @ 07:59:28
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Ska i dagarna pynta vårat ris..det hör till med lita pynt i det.HA en skön eftermiddag...kram

2009-04-08 @ 12:11:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag..nu ska jag göra vid middagen sen är det jobbet som kallar på en.ha en skön efter middag söta du.kram kram

2009-04-08 @ 14:28:26
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Du Vet Inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-04-08 @ 15:37:22
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0