Blåbärfronten

Manus manum lavat.
Den ena handen tvättar den andra.

Onsdag och mitt i veckan. Ska strax åkå iväg med Fia till stan och göra lite ärenden. Sedan tänkte jag åka ut till skogs med hunden och kolla hur det ser ut på blåbärfronten. I kväll ska jag på hundhuset med Malin och Fia och sedan tänkte jag och Fia hyra film. I morgon blir det så länge uppskjutna gipsprojektet av. *peppar peppar*

Nä, nu har jag bråttom men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja då får vi ju något att blogga om iochförsig :)

Hmm okej.. En sak jag liksom inte förstår är vad som får henne att tro att jag ska förstå något av hennes blogg? :D Jag gick in och kollade och det var bara bilder på någon politik-gubbe typ :S

2009-08-12 @ 11:09:33
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha okej, då brukar det gå bättre? :D

Någonting sånt, men om det blir lite bättre väder borde vi helt klart åka ut!

Haha, Svamp spenderar alldeles för många timmar vid datorn, han ögon är alldeles fyrkantiga när jag kommer hem från jobbet om dagarna. Hans favorit är att spela krigsspel och ha cyber6 på katt-chatter :D

2009-08-12 @ 11:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0