Högkvarteret

Abusus non tollis usum
Missbruket upphäver inte det rätta bruket.

Nu har vi just sett "Män som hatar kvinnor" Jag hade inte kunnat vara mer nöjd med den och längtar nu som ett tok till uppföljaren, som enligt mina källor ska ha premiär i september. Mats mamma kom upp i eftermiddags så hon bor här hos oss nu och har även hon sett filmen. Det var rätt kul för ingen av oss som såg den hade sett den på bio och vi var väl i princip de enda i detta avlånga land som gjort denna miss.

I morgon ska opeln lämnas in på verkstaden. En spindelled som ska bytas ut. Det var väl bra men innebär dessvärre att Emma Stenman ska stiga upp i ottan, och ni som känner henne mer än till namnet vet ju att det inte är något favoritscenario. Jaja vad gör man inte för laget. Senare under dagen så ska jag och Lena (Mats mamma) åka till storheden för att dricka kaffe och bröderna Stenman ska ge lilla mammsen en guidad tur på högkvarteret.

Nä, nu är det hög tid för snarklådan men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha kanske är det så! Nu känner jag mig då pig (haha lamt skämt) igen!

Vi såg också män som hatar kvinnor igår, erik hade köpt den , ingen av oss hade ju heller sett den, men vi kom överens om att den var ruskigt bra!

2009-08-27 @ 07:05:49
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0