Hundhuset

Medice, cura te ipsum!
Läkare, bota dig själv!

Igår följde jag, Fia, Lok och Hera med Malin och Troja till hundhuset. Jag har aldrig vart dit tidigare så det var riktigt roligt. Vi fick träna lite lydnad, inkallning med störning och lite andra grejer. Dit kommer vi nog att åka igen. Det är ju kul att hitta på saker med sin fyrbenta vän. Speciellt när man är några stycken.

Hundhuset

När vi kom hem till byn igen så hade Micke och Mats lagat middag. Gud vad gullga dom kan vara när dom sätter den sidan till. Komma hem till dukat bort händer inte varje dag. Sedan så kollade vi på filmen jag och Fia hyrde tidigare på dagen. "En shopaholics bekännelser" Lite klagomål från killarna innan i vanlig ordning men jag tror faktiskt att dom gillade den också.

Idag skulle ju gipsprojektet bli av med Fia men jag undrar jag... Jag har inte hört något från henne ännu och jag har för mig att dom ska i lagårn ikväll också så det kan nog bli ont om tid. Jag återkommer om detta senare.

Nä, nu ska jag se efter om det finns någon slags lunch i detta hus men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0