Lagt på is till sommarn 2010

Homo sum, nil humani a me alienum puto
Jag är människa, intet mänskligt är mig främmande.

Idag är det dags att besikta en av firmabilarna. Vi får allt se hur det går. Fia skulle eventuellt följa om dom hann färdigt i lagårn i tid. Jag ringde henne för ett tag sedan och då höll de just på att byta gäng ute i hagen, vad nu det ska betyda men om jag har fattat rätt så är det gäng nummer två som ska in på mjölkning.

I morgon hade jag tänkt jobba fram till lunch och sedan åka upp till Lakaträsk till stugan. Mamma skulle dit med brorsans ungar och mormor, morfar och min morbror skulle också upp. Det ser ju ut att bli fint väder så då kanske man får sig ett dopp på min favoritbadstrand också. Synd bara att inte Mats kan följa. Jajja vi hinner upp någon helg innan de klappar igen för vintern.

Till helgen är det farmenavslutning. Jag tror dock inte att det blir att åka dit. Jag har ju vart två gånger och jag känner mig inte alls sugen på det faktiskt. Mats lät väl inget vidare upplagd för det han heller. Han och Micke har planerat att åka dit hela sommarn, så jag tänkte låta pojkarna roa sig med det och föreslå filmkväll till Fia men nu verkar det som att Micke inte kommer ifrån lagårn så det blir nog lagt på is till sommaren 2010.

Flakasand


Nä nu ska jag ta in hunden och börja göra mig redo att åka mot Luleå och besiktningen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0