Pool

Labor improbur omnia vincit
Träget arbete övervinner allt.

Igår blev det en lugn kväll trots farmenavslutningen. Mats kusin kom hit, först åkte vi in till stan och åt middag sedan hyrde vi film och åkte tillbaka till byn och bänkade oss på soffan. I morse fick Mats något ryck och började att rensa i trädgården. Nu kom vi just hem från pappa och tänkte börja laga lite lunch. Sedan blir det kanske att åka ut till Selet och hälsa på Mats kusin. Han glömde sin solbrillor här igår så det är ju en bra anledning att åka ut och hälsa på honom. Det börjar faktiskt vara ett bra tag sedan.

I morgon är det måndag och dags för jobb igen. Men veckorna går ju rätt fort så snart är det helg igen. Vi har inga planer för nästa helg men något blir det ju alltid. Första måndagen i september åker Mats bort på älgjakt som vanligt och blir borta en vecka. Kanske åker jag upp en av helgerna men Lok, jag brukar ju som alltid göra så men jag får väl se hur det blir. Det är ju ändå en bra bit att köra. 

Vi SKA ha en pool. Inte dag och inte i morgon men vi ska ha en så är det bara! 
Tänk vad underbart det skulle vara. Speciellt dagar som denna.
"Svenskapoolfabriken.se"

Nä, nu tjatar Mats om att jag ska komma och hjälpa honom med maten, men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni ska skaffa en pool. Inte idag, inte imorgon, men kanske nästa vecka? :P

2009-08-10 @ 17:56:11
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0