Releasedatum 2009-08-19

De nihilo nihil
Av intet blir intet.

Nu är jag hemma igen. Fia ringde och frågade om jag hade lust att följa med in till stan och det hade jag ju naturligtvis eftersom att jag inte hade något vettigt för mig. Där blev det hårfärg, nagellack och en glass. Fia skulle på banken och även hämta ut ett paket. Sedan åkte vi tillbaka till byn och hämtade hundarna. Så nu har vi precis kommit hem från en skogssväng med dom små illbattingarna. Blåbärsplockandet gick som väntat åt pipsvängen. Dom såg bara ut som sån där hel svartpeppar och smakade disgusting! 

Ikväll ska vi till pappa som fyller år idag. Ha den äran käre far.  

På onsdag blir det filmkväll hos Fia och Micke. Då blir det nya wallander som har releasedatum då. Innan det hade jag och Fia tänkt ta med hundarna och åka till Selet och grilla.

Nä, nu ska jag gå och se vad man skulle kunnat hitta för något att förvandla till middag men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: jessica

Jaha, när får man besök av er då? :D

2009-08-17 @ 22:26:14
Postat av: Sandra

jaa, det är liksom ett stort dilemma i mitt liv det här och du verkar vara den enda som förstår :P

Igår när Erik kom hem så berättade jag om min djupa sorg, och det värsta är att han vill ju ha en hund!

Men det går ändå inte. För han verkar inte så tänd på att ta med den på jobbet.. hmpf..

2009-08-18 @ 10:13:09
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0