Så fina, så fina

Ab ovo usque ad mala
Från ägget till äpplet (från början till slut).

Åh vad skönt. Nu blev jag precis klar med avstämningen av juli och kunde skriva momsrapport och göra allt klart för revisorn som kommer nästa vecka.

Igår var jag till BB och hälsade på Fia, Micke och lilla Sebastian. Det var stort. Han var så otroligt fin och Fia och Micke passade galant i sina roller som föräldrar. Sedan var jag till Jessica en sväng och när jag kom tillbaka till byn så hämtade jag Hera som har bott här tills idag, dom skulle visst bli frisläppta från sjukhuset idag så då hämtar dom nog hem sin lilla hund. Eller ja, lilla och lilla... Allt har då gått bra, hon och Lok går jättebra att ha tillsammans och igår var vi på prommenad och det gick också fin fint.

Vackra Hera hjälpte till med kontorsgörat

Så fina, så fina

Se vad liten Lok ser ut bredvid Hera


Nu ska jag fixa lunch och sedan är det dags för prommis med jyckarna men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha okej, ja då är det ju dig jag härmar!

Joo jag kände mig superhängig hela förra veckan med ingenting bröt som ut, så jag antog att det kanske satt i huvet (med allt skit kring körkortet åde), men igår på jobbet så blev jag hängig igen.. Kanske bara är stress och lite sånt för idag känner jag mig bättre igen :S

2009-08-25 @ 15:14:59
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0