Superlim vs sopkorg

Ad augusta per angusta
Till triumf genom trångmål.

Dra mig baklänges vad mycket papper det finns här i världen och jag tror att den större delen av sveriges pappaersskara har hamnat på mitt skrivbord. Jag funderade i morse på att köra varannan i sopkorgen och varannan i "ta i tu med" högen men kom fram till att det i slutändan ändå är jag som får problem om det skulle börja försvinna papper under mystiska omständigheter så det blev varända en i "ta i tu med" högen. Börjar skymta träet på skrivbordet nu men jag kan säga att det kändes hopplöst där ett tag så nu har jag kommit på en ny supersmart idé. Innan jag lämnar kontoret så hade jag tänkt superlimma igen brevlådan och på så sätt få ett papperslöst liv.

Jag ska träffa mamma på stan kl: 16.00 efter vi har gått färdigt på stan så ska vi åka och käka kina och sedan till henne och kolla H&Mbeställningen, vad som ska skickas tillbaka mm...

Imorrn blir det heldag med Fia. Eller ja.... ska ha möte med revisorn först kl: 10.00, kan väl tänka mig att det tar ungefär till lunch. Sedan ska jag och Fia åka till Selet och grilla och sedan blir det fyrhjulingstur i skogen med hundarna och mot kvällen middag och film kan jag tro. Den nya Wallander har ju premiär så det är planen.

Nä, nu ska jag fortsätta sortera papper men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoho, det är ju det när man är i din position, man hamnar i skiten hur man än gör :D Hah.

Hmm, jag har iallafall bestämt i min lilla hjärna att det inte blir någon valp, även om det hade varit så kul.

Det är för riskabelt tror jag. Jag har 9 dagars semester att ta ut, och det kommer man ju inte långt på, och ja.. Erik påstår att det går inte att ha med den på ev jobb..

Så. Nu har jag slagit undan tanken med min hårdaste höger, och siktar istället på att tröstshoppa på ikea bla. :D

2009-08-18 @ 16:33:20
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: Anonym

och jo just det, egentligen skulle jag jobba till 23 men när jag trodde att det var dags för rast 3 timmar senare, så hade det egentligen bara gått 40 min.

Jag kände mig inte riktigt i form, så jag åkte hem! :)

2009-08-18 @ 16:35:35
Postat av: jessica

kul att du hörde av dig haha

2009-08-19 @ 16:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0