Surströmming

Vidi
Jag har sett.

Natten har börjat komma, det är nog dags att gå och lägga sig nu men jag har inte riktigt ro till det. Hera kom hit ikväll, Fia och Mickes Dobermann, så ni alla förstår nog varför. Japp, nu är det dags... Fia och Micke är i Sunderbyn på BB... Jag har inte hört något ännu så jag antar att det håller på just i detta nu.

Idag har det vart jobb för hela slanten. Kom hem vid 16.30 då blev det powernap, sedan kom Hera och så blev det middag. Erik och Sandra tittade förbi lite snabbt mitt i middagen på deras färd mot Luleå och helghandling.
Imorrn blir det nog att dona på här hemma. Hänga upp lite hyllor och sånt. Sedan på kvällen så är det den årliga surströmmingsmiddagen hos pappa. Får väl se om Fia och Micke har hunnit komma hem till kvällen och göra anspråk på sin hund eller om hon får följa med på surströmmingsmiddagen.
Det skulle visst vara något offroadevenemang i morgon men eftersom att Hera nu dök upp så blir det nog ingenting av det för oss. Jajja så kan det gå.

Nä, nu är det som sagt dags för sängen men men  ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0