Talat saligt

Acta est fabula, plaudite!
Skådespelet är slut, applådera!

Här sitter jag i en uppsjö av postitlappar som jag har skrivit ner endast det nödvändigaste som jag behöver från IkEA och klistrat fast på bordet runt datorn... Varför blir det alltid så här? Man skulle ju kunna skriva ner allt på ett lite större papper istället och fylla på listan. Men nej, nej nej.

Jaha, annars idag? Jag och Mats mamma åt en stor god frukost och åkte sedan in till Luleå. Efter att ha varit förbi på kontoret en sväng så åkte vi tillbaka hem till djuren och har tills för bara en liten stund sedan suttit ute i höstsolen och haft det mysigt. Nu blir det en skogssväng med Lok och sedan är det väl dags för middag.

I morgon ska jag till Jessica. Hon skulle köpa foder åt mig via deras uppfödare idag. Nu får hon sin vilja igenom att jag ska testa det där okristligt dyra hundkrubbet som hon talat saligt om i evigheter. Ja, jag hoppas det är j*vligt gott.

Nä, nu ska jag sticka ut med Lok en sväng men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0