Jag har inga!

Vixit, dum vixit, laetus
Han levde glad så länge han levde.

My hair hurts! Igår gick det rätt hårt till. Det var grillfest här hemma hos oss och sedan bar det av till stan och krogen. Den där sista cidern hade man som vanligt kunnat hoppa över men det ska som ändå göras. VARJE GÅNG!
Ikväll känner jag för en god middag och en bra film. Vi får väl se hur det blir med den saken. Jag tror att det är en dålig idé att sätta sig i bilen. Än så länge i alla fall men man kanske hinner gå till sig innan dom slår igen portarna på matvarubutikerna. I annat fall får vi väl äta flingor och se på tv.

Erik och Micke

Mats

Erik och Sandra


Igår när vi var på väg hem till byn igen med Madde så började vi disskutera Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" och då sa Madde något som var så logiskt och så dumt på samma gång, jag höll aldrig på att sluta skratta.

Jag: Har du läst böckerna? Det måste du göra!
Madde: Nej gud jag tror aldrig att jag har läst en bok. Inte sedan skolan i alla fall.
Jag: Men varför läser du inte böcker!?
Madde: Ja, jag har inga

Nä nu rullade Jimmy in på gården men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, så självklart egentligen, har man inga böcker läser man inga. Hoho det var lite roligt :)

2009-08-18 @ 10:25:29
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0