Ängesbyn är nu på kartan!

Hinc robur et securitas
För styrka och säkerhet (Riksbanken)

Det var riktigt trevligt på bowlingen igår. Jag vann över Mats och det räcker för mig. Råkade dock hiva över klotet på banan brevid en gång så att det krockade bort klotet som faktiskt skulle rulla där. Jajja sånt händer. Ingen annan som höll med om det men jag står fast vid min sak =)
Sedan åkte vi till Jimmy men jag var så trött så jag gick ut en prommis med Lok sedan lade jag mig på soffan och kollade film. Det blev en tidig kväll. Mats kom hem från krogen vid fyra och har än så länge bara gett ifrån sig några ansträngda ljud från sovrummet. I idag ska han retas BIG TIME! =)
När han nu väl har vaknat ur sin skönhetssömn så tänkte jag att vi skulle göra bort att åka till Bella så får vi väl se sedan hur det blir med Luleå och våfflorna.

I veckan ska vi kolla "Maria Larssons eviga ögonblick" på pappas nya tv. Gud vad jag ser fram emot det. Den är delvis inspelad i Ängesbyn och både pappas kusin och Fias svärfär är med i den. Ängesbyn är nu på kartan. =)

                                       ml

Nu ska jag fixa med lite lunch men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0