Grabbarna grus

Ad interim
Tills vidare.

Den här dagen blev det Luleå för hela slanten. Då Benny meddelat sig sjuk så bestämde jag mig ändå för att åka ner till kontoret och fixa med lite grejer. Då kanske man kan vara ledig i morgon. I alla fall ta en rejäl sovmorgon. Mats och grannarna grus skulle komma hem i morgon men hade tydligen enats som att sträckköra så dom kommer sig hem redan i natt.
När jag var klar på kontoret så åkte jag till Malin i Gammelstan. Där tog vi oss en ordentlig prommenad ner på isen och lät hundarna springa av sig. Det visade sig att ingen av oss var någon viking så vi gav vika för kylan efter ett tag och gick tillbaka.
Sedan åkte jag och Locki poo till mamma där vi blev bjudna på middag och sedan blev det film. "Nyckeln till frihet" Oj oj oj vad den är bra alltså. Lite Prison Break över det hela. Eller det är väl snarare lite nyckeln till frihet över Prison break om man nu ska vara petig vilket vi inte är.

I går färgade Fia mitt hår, kanske glömde nämna det förut. Det blev väl lite si så där. Jag har en färg i nu för att få en lite mer heltäckande känsla över det hela. Rött blev det tillslut. När jag blir trött på detta så blir det svart.
Jajja nu är det dags att skölja ur men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0