Hjört fläjmers

Donis eris felix, multos numerbis amicos
Så länge du är lycklig, ska du ränka många vänner. (Ovidius)

Torsdag, det betyder att det kommer att bli fredag inom en snar framtid. Och det är inget jag har tänkt protestera emot. Idag kommer brudarna på besök. Mina tjejer från gymnasiet närmare bestämt. Cilla, Jesscia och Strande. Det blir lite lunch på stan, och sedan får vi väl se vad det hittas på. Jag har i alla fall på känn att det kommer att bli en hjört fläjmers.

tjejerna

Idag kommer Mats hem igen. I  mogron är det styrelsemöte på kontoret så då är det väl bäst att jag ser till att infinna mig på kontoret 08.00 Sharp! Vem ska annars koka kaffe och bära pärmar. Rörelsen stannar utan mig. *host*

Tro det eller ej men Kvikkjokk är med största sannolikhet framskjuter igen. Nu är det jag som har satt mig på tvären. SMHI lovar åter igen obarmhärtig kyla. Nu tänker jag inte skriva att vi ska till Kvikkjokk någon fler gång, nu meddelar jag när vi är där. Nu får det vara slut på myttandet.
Men här nere skulle det nog inte vara så kallt under helgen så att en skotertur hemma i Boden, det skulle jag inte rösta emot. Men man får väl se vad helgen har att bjuda på.

Jag tror att jag ska ta med mig Locki Poo på en prommis i den härliga solen innan tjejerna kommer, vi har väl ett par timmar på oss innan de anländer skulle jag tro. Det får nog bli slingan runt travet idag. Då kanske vi möter någon vacker travhäst på sin träningsrunda. Lok gillar hästar, vid sitt första hästmöte när han var valp så stod dom nos mot mule ett bra tag och lärde känna varandra. Varför har man inte kamera en sådan gång? Ja, han gillar som sagt hästar men han tycker att det är extremt obehagligt med kor, gem, sprayflaskor, äppelskrutt och snus. Finns något av dessa föremål i närheten så avlägsnar han sig fortare än kvickt.

Nä nu ska jag klä på mig och ta mig ut i våren men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men snygg bilden !? not Tack för den haha



Tusan att jag inte kunde komma idag:( Hade ni trevligt? Vad har ni för planer i helgen? Tänkte om ja kanske ska lura med mig markus nån dag och hälsa på lite?

2009-02-26 @ 20:45:53
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0