Paparazzi

Magister mundi sum
Jag är universums härskare

God morning god morning......
Jag vaknade nyss av att Jimmy öppnade dörren och frågade om han skulle ta med Lok på en prommenad. Jag fattade inte mycket då han i regel är långt borta från detta hus på jobb om dagarna. Men de kom hem sent igår och hade visst en fixardag kring Boden idag. Medan killarna var på prommis hann jag vakna till liv och sedan hjälptes vi åt att sopa av min bil och få den i motorvärmaren. Jag ska ut til Buddbyn och rasta Mats pappas hund kring lunch. Tur att det vart så otroligt vackert väder just idag, det får nog bli en tur på isen med vildhundarna. Jag var förra veckan också, det blir som lite då och då.

Jag är helt inne på hus nu alltså, vi har kollat en del på hemnet men det är ju alltid något "fel" på husen. Fel läge, fel planlösning, fel storlek, fel kök, fel byggår, fel uppvärmningssätt, fel fel fel.... Tankarna har också vandrat åt att bygga helt nytt och då är det tre hus som vi har fastnat speciellt för. De är fina allihop eller hur?

 
Eksjöhus

montana KONTIO

entitan
Fiskarhedenvillan

Jag pratade ju lite om sängar förra veckan också. Det är det fösta jag vill ha när det bär av till hus. Men då gäller det bara att kunna besluta sig för en, det finns ju så otroligt många fina, jag har hittat en soffa också på Bodens möbler. En enorm soffa, där får man plats med ett halvt hockeylag.

mio Sängen från Bodens möbler

veniceMio
pandora
Här är den igen, helt underbar (Mio)

soffaInte så tokig va? (Bodens möbler)

Ja det är mycket man vill ha och så fort man har lyckats köpa allt det man ville ha så har har tio nya önskningar och drömmar kommit utan att man ens hunnit märka det.
Man kanske skulle börja med huset, soffan går då hur som helst inte in här så då hade vi ju en sak mindre att tänka på.
Toby är som en paparazzi och senast han var här tog han en del bilder på vårat hem, de finns på Tobys blogg.

Det blev då aldrig att åka till Ängesbyn igår i alla fall, kanske ikväll istället.. På fredag åker vi då upp till Kvikkjokk, nu är det spikat och då får det väl bli vilket väder det vill. Grannarna skulle till Årrenjarrka torsdag-lördag så vi måste nog svänga om där på vägen upp och inspektera vad dom har för sig.

Nä nu ska jag fixa med lite grejer innan det är dags att åka ut till Buddbyn men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Detsamma!

Haha jag är en mini-paparazzi:D

2009-02-24 @ 11:03:35
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0