Silky Smooth

Par nobis
Jämngod med oss

För att se det komiska i rubriken så bör man ha sett "You don´t mess with the Zohan"

Kom just upp ur ett varmt bad. Gud vad det är underbart med badkar på vintern. Vi kom hem från Buddbyn för en stund sedan. Idag blev det att åka upp på berget och grilla. Det var rätt varmt men blåste så nog blev man kall så det räckte ändå. Jokkmokkskorv och pinnbröd blev det till lunch. med coke, kaffe och varm choklad till.
Lok är helt färdig efter förmiddagens äventyr och ligger utslagen på sin bädd med tungan hängandes i mungipan. 

ute

kall

ut

h

springer



Klockan 18.00 serveras det middag hos mamma. Sedan tänkte vi dricka ett glas vin här hemma. Mats pappa och hans sambo skulle eventuellt komma förbi lite senare och göra oss sällskap.
Jag har tjatat lite på Tezz också, att hon ska följa med hit när vi åker från Luleå men henne brukar det inte vara lätt att få till Boden inte. Men vem vet, ser ni ett kors i vårat tak om ni hälsar på i veckan så vet ni att Tezz har vart här i helgen.
Hon är på tal om brödrostar ruskigt lik Charlotte i sex and the city ibland. Tänker ofta på det när jag kollar serien.

Jag har börjat smörja in mig med Natusan babyolja efter duschen. Höll på med det för något år sedan och kom på att jag skulle testa detta igen. Man blir ju väldigt len och mjuk plus att det luktar gott också. Jag har den stående i duschen så jag han använda den när jag rakar benen också. Passar utmärkt att använda i stället för raklödder. Men kom ihåg att man efter duschen ska smörja in den på våt hud och sedan självtorka, jag brukar efter jag smörjt in mig bara vira in mig i en handduk tills jag har torkat. 
Ett till tips för beautiful skin är en peeling jag köper på Laitis. Det är egentligen ingen renodlad skönhetsprodukt utan en helt vanlig industritvål men f*n så mycket bättre än alla andra peelingar som jag har provat. Sandkornen är väldigt små och väldigt många. Jag kan uppleva med andra peelingar att det bara är som en vanlig gel med några få större korn, det känns inte som att detta ger någon större effekt. Jag änvänder den mest i ansiktet men den är effektiv på hela kroppen. Den heter TEXET peeling. Kostar mellan 100-200:- Jag minns inte riktigt men nu är det ju en ordentlig flaska vi talar om. Lukten av persika gillar jag personligen inget vidare men det kan ju hända att man har blivit less, jag har kört med denna produkt i en herrans massa år. TEXET PeelingLaitis alltså. Denna bör ALLA testa. Jag kan garantera att risken för besvikelse är i stort sett obefintlig.

baby

Jajja nu ska jag gå och måla naglarna men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0