Stora kletiga högar

Pars maior lacrimas ridet et intus habet.
Man ler åt sina tårar men har dem  sitt hjärta (Martialis, Epigrammaton liber)

Hej och hå. I går missade jag att blogga, fyskäms på mig. Till mitt försvar har inte mycket att säga förutom att det var väldigt fullt upp och när jag väl kom hem så somnade jag i badet och jag badar väldigt väldigt varmt. När jag vaknade så trodde jag att jag hade blivit sjuk. Jag spenderade kvällen åt att fundera om jag hade feber. Blev nog som ett löskokt ägg på insidan. F*n  en hälsorisk att ta ett dopp.

Slingorna blev av som planerat. Det blev ok. Är rätt många hårstrån fattigare dock. Lossnade stora drivor med hår när jag sköljde det. Fick stora kletiga högar i händerna när jag drog fingrarna igenom. Kanske ska lugna mig med blekning nu.
Någon bild blir det dock inte för jag har äääääääääntligen fått retukuvertet från Webbhallen så nu ska den skickas in och få alla fel åtgärdade. Hoppas det inte tar allt för många veckor innan jag får tillbaka den. Synd, jag hade velat ha den i helgen när vi ska på bowlingen, men jag är glad att jag ska få den fixad så man ska inte klaga.

I afton ska vi på middag hos chefen som kom hem från Kanarieholmarna i går. På söndag är det våfflor hos mormor med hela tjocka släkten. Bäst att gardera sig med öronproppar för ljudnivån brukar vara över medel vid sådana tillfällen. 

                 våffla

Jajja nu ska jag få lite jobb undanstökat. Sitter på kontoret med BG och Mats. men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0