Telepati

Per aspera ad astra
Genom svårigheter mot stjärnorna.

På något sätt så lyckades jag överlista min nya morgonpigga sida idag och sova till 10.30. Vi kollade i och för sig på tusenbröder långt in på småtimmarna, så det kan ju hända att jag inte alls är så listig som jag tror.
Tusenbröder måste jag då säga, det är det bästa jag har sett på länge. Jag var grymt skeptisk till en början men nu är alla mina misstankar som bortblåsta. Jag vill verkligen rekommendera alla som missade denna svenska serie när den gick på tv att skynda ut på stan och investera i boxen. Den är cirka 13 timmar lång och innehåller allt mellan himmel och jord. Man kan riktigt leva sig in i hur som känner och då är det bra! Tittandet fortsätter i afton men på annan adress.

                                         tusenbröder

På lördag ska vi på moonlightbowling men Roadrunners. Vi var förra året också. Riktigt trevligt med mat och någon öl och ett helt gäng galna raggare. Det är ju helt underbart =) Gemytligare människor får man leta efter.

Jag tog mig aldrig utanför stadsgränerna igår så mitt besök hos Toby är fortfarande outrättat. Men det kommer en tid för allt. Redan idag tror jag faktiskt.
Jag kom förresten på mig själv igår med att på sätt och vi prata med mig själv. Jag har smsat Fia i några dagar, utan minsta lilla tecken på liv från hennes sida. När jag tröttnat på att vänta på svar så har jag till slut tänkt ut svaren själv och informerat henne detta. Jag kanske borde försäkra mig om att hon inte har blivit överkörd av en ko eller nått.
Vi skulle slinga mitt hår i veckan och sker inte detta inom en väldigt snar framtid så har jag en stark känsla av att jag kommer att banga ur! Men då var det väl helt enkelt inte meningen.
Dra på trissor, Nu pratade jag just med Fia. Undra om vi kan hantera telapati utan att veta om det. Här finns en slant att tjäna, det känner jag på mig :o) Hon levde och var vid god hälsa. Inga koolyckor eller likanade så allt är i sin ordning på Lejans Gård. I morgon blir det slingor också. Neeeeeeervös. Jag ska lägga ut en bild direkt vi är klara, och kommer det ingen bild så får ni helt enkelt utgå ifrån att det inte riktigt blev som planerat.

Jajja nu ska jag äta lite luch och starta igång våfflan och blåsa till Lule men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0