Mina änglar

Vera esse facimus nosmet ipsi.
Vi skapar själva sanningen

Jag skulle vilja börja med att ge alla världens röda rosor till mina föräldrar för att dom är mina änglar. Tack för att ni alltid finns där för mig. 

  ros rosor  blomma

Idag är det kontorsdag med hela gänget. Jag kom inhalkandes lite i det senaste laget men ögonlocken vägrade öppnas när klockan ringde, så vad ska man göra? Jag hade tänkt svänga om Fia idag när Lok ska levereras till pappa i Ängesbyn men hon skulle ju till IKEA idag, vilket jag helt hade glömt bort. Det blev med andra ord ingenting av de planerna. Ikväll blir det att känna lugnet på sofflocket. Kanske kolla någon film, nej det är ju för tusan "let´s dance" ikväll. Och för att inte tala om "hjälp" Det får man ju inte missa.

I  morgon ska Mats åka med sin pappa och bror till Kåbdalis och åka slalom, jag har inte riktigt bestämt om jag ska följa med dom ännu. Jag kände inte riktigt för det men det bestämmer jag i morgon. Annars kändes det som att Luleå hägrade snäppet mer. Men som sagt, det får morgondagen utvisa.
I morgonkväl går årets första festkväll av stapeln på Westernfarm i Boden. "Speed&style" afterparty. Om vi ska dit eller ej finns det heller inga bestämda åsikter om men jag har väl en stark känsla av att det är där vi kommer att befinna oss 28/2 mellan kl: 22.00-02.00.....

farmen

Jimmys fredagskommentar:

Vi sitter åter igen en söndag försjunken i djupa tankar. Jimmy grubblar tydligen över det här med fortskaffningsmedel och hur man egentligen enklast bär sig åt med att förflytta sig mellan kontinenterna.

Jimmy: Men alltså, hur tar man sig till Danmark egentligen? Det är väl rätt nära från Malmö, går det någon färja där eller?
Jag: Men det är ju bara att köra över bron.
Jimmy: Vilken bro?
Jag: Men Öresundsbron!
Jimmy: Va!? ligger den där? Jag trodde att den låg i någon liten håla som hette Öresund.

Ja nä om man kanske skulle gå ut en sväng med Lok, han är ju med här på kontoret nästan varje dag. Min lilla kontorsråtta. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: jessica

haha alltså jag kan ju inte direkt påstå att Jimmy framstår som den smartaste man mött ;)

2009-02-27 @ 13:36:06
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0