Home sweet home

Jaha, då var man hemma i norrbotten igen. Vägen hem var lång, om möjligt aningen längre än när vi åkte ner. Jag fick då en stark känsla av det i alla fall.

Ikväll är vi bjuden på födelsedags fest i Lule hos Thina, en gammal klasskompis, det ska bli j*vligt roligt eftersom att de flesta andra från klassen också ska dit. Jag tror inte vi har haft en sådan reunion sedan vi slutade skolan.

Ja nä nu e det kokta fläsket stekt! Insåg just att jag har maxbråttom men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Hoppas ni hade kul!=D

2009-01-08 @ 23:47:30
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0