Signa papprena på senaste hummern.

Accipere quam facere praestat injuriam
Det är bättre att lida orätt än att göra orätt (Cicero)

Suck och pust och stön. Nu sitter jag här på kontoret och skräpar. Det här vi skulle göra idag har bara blivit framskjutet hela hösten och blev så traditionsenligt även idag.
Ska börja rulla mot staden som aldrig ler, tänkte hinna med en playdate med Pernilla och hennes vovve innan det blir mörkt. Dom ska nog få dra lite idag och lära sig vikten av samarbete. :o)

F*n vad jag börjar bli less på min rishög till bil, är det inte det ena så är det de andra, känns som en bonus om den startar nu mer, och jag tror att Lok börjar bli lika less som jag. När vi var på väg ner till Övik så stannade vi på motor centrum i Umeå, Jag tänkte rasta Lok lite utanför innan jag gick in, så jag släppte ut honom på parkeringen. Jag och Mats blev stående vid bakluckan i vilda diskussioner om hur vida vi skulle lämna bakluckan öppen eller ej, vem som skulle ta nycklarna etc etc... Lok tog tillfället i akt, han stäckte sömndrucket på sig och mascherade med bestämda steg rakt mot entrén. Dörrens automatik kännde av den förväntansfulla lilla kroppen som otåligt stod där och bytte tyngd från tass till tass, dörrarna gled upp och Lok gjorde sig redo att gå in och signa papprena på den senaste hummern som kommit in. 
Jag och Mats insåg i precis samma sekund vad som var på väg att hända, vi kastade och kämpade oss förbi varandra i något som kändes som slomotion, Lok tittade förbryllat på oss och kom helt av sig i sina bilaffärer. 

Imorgon tänkte jag lägga slingor i håret, jag kan inte alls bestämma mig för hur jag vill se ut, tycker som aldrig att jag blir så där snygg som på förpackningen, men det kanske inte är håret det sitter i ;oP
Visst tusan jag lovade ju att ringa Tobbe, bäst jag gör det innan jag har en vän mindre. men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out 

Kommentarer
Postat av: jessica

Haha, hade vart och se er "in action" när ni ska stoppa Lok från att gå in i bil affären..att ingen filmade ?! ;)

2009-01-23 @ 16:23:22
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: Theresa

haha så kul, så Lok fick sig ett oförglömligt äventyr! :)

2009-01-23 @ 19:02:07
Postat av: Ulven

Men han har väl inte ens körkort, den där lilla vovven..?

2009-01-24 @ 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0