Spoontime!

In vino veritas
I vinet finns sanningen

Kom just in genom dörren. Mats hade kommit hem men hunnit somna så jag får vänta tills i morgon med att träffa honom lik förbannat, men jag får i alla fall krypa upp bakom ryggen på honom och snusa honom lite i nacken. Det är det bästa.

Jag och mor har inlett vårat tusenbröder race i afton. Vi ska kolla hela boxen. Det verkar ju asbra, jag satt som på nålar i tre timmar, nervös som ett vrak och var tvungen att ta pauser hela tiden för att jag inte klarade stressen =) Varma rekommendationer för alla er som har en massa timmar att slå ihjäl.

Idag fick jag ett läppglans av mamma, ett sånt som ska göra läpparna större. Dior! skitnöjd, och det fungerar! Jag har redan hunnit testa men ska man få Angelina Jolieläppar så får man nog vidta större åtgärder. 

                                                                                  Dior
   
Jag och mamma brukar beställa saker från Dermosil. Jag älskar deras produkter. Idag blev det dagcreme, massageolja, shower gel, och rosa läppglans. 



                              Dermosil

Jajja nu ska jag krypa ner bakom min make men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lina

hejj =) vad fina saker :D vad snällt av din mamma att du fick ett såant läppgjrejs :P

2009-01-30 @ 08:34:28
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0