Ur funktion sedan 70-talet

Ab imo péctore
Ur hjärtats djup

Jag höll nyss på att nå nya höjder av ilska. Jag är väldigt matond, så hunger kan få mig elakare än något annat. Jag har inte hunnit äta så mycket idag och när jag väl kom hem så var ju smörhelvetet slut vilket raserade alla mina förhoppningar på att få en god smörgås. Att äta bröd utan smör är inte ett alternativ i min värld. Så uppretad och nära gränsen till vansinne stormade jag ut till bilen och iväg till affären.
Jag hamnade naturligtvis bakom Agda 95+ i butiken och hon verkade inte ha några som helst planer på att hålla av, och stannade varje meter och granskade hyllornas innehåll, jag trodde seriöst jag skulle hiva kärringen genom hela affären men tillslut verkade någon produkt fånga hennes intresse extra mycket och då var hon ju tvungen att trycka sig närmare hyllan eftersom att hennes ögon inte funkat som dom ska sedan 70-talet......
Det blev en felix paj, Mats hade hunnit komma hem medan jag var borta och han såg nog vilket tillstånd jag befann mig i så han såg noga till att jag hade ätit upp ordentligt på tallriken innan han kom fram och gav mig en kram och började prata med mig.

Ikväll blir det nog inte att göra något spännande alls. Kanske se en film eller hälsa på Mats kusin eller något annat okrävande antagande.
Nu kom Mats plastsyrra just in genom dörren, Mats ska följa henne till Sunderbyn och köpa en tvättmaskin.

Jag har förresten druckit en del kamomillte sedan jag köpte det och jag gillar det faktiskt. Man ska visst dricka det innan man lägger sig men jag fick rekomendation att dricka det morgon, middag, kväll. Jag är väl lite mer hysteriskt lagd än normalsvensken och det skulle visst hjälpa mig tagga ner. Man skulle också vara noga med att köpa ekologiskt, gärna på hälsokostaffär/center för annars kan det hända att blommorna inte är av lika bra kvalitét.
         kamo
Jajja nu ska jag lägga mig på soffan ett par minuter men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!! I helgen blir de jobb (kul, not) heheh och cheerleadning träning :D (kul iaf) :D jo lr läster bara engelska b (gjorde aldrig de under gymnasiet) vill utbilda mig till nå, men vet bara int till vad =( bläää vad ska du göra under helgen? :D kramm

2009-01-30 @ 22:50:38
URL: http://lilalina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tja ;P jo, det är faktiskt riktigt kul på jobbet.

Ehm, jaa, vi har varit på två "lektioner" än så länge..

Det låter ju bra att kamomilltéet fungerar, men exakt vad gör det?

:)

Trevlig helg!

2009-01-30 @ 23:33:30
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0