När katten är borta........

Cogito ergo sum
Jag tänker, alltså finns jag

Måndag måndag, bara fyra dagar kvar till helgen, men veckan har då börjat fin fint. Uppe med tuppen i morse. Omväxligt förnöjer. Jag var på kontoret till lunchtid ungefär och sedan bar det av till revisionsbyrån med lite papper och vidare till Ängesbyn. Lunch hos Fia och sedan ut i skogen med hundarna. När vi kom tillbaka så la vi oss i sängen och kollade Gossip Girl. Det är vårat tidsfördriv. Tradition att kolla senaste avsnittet på datorn i sängen när vi ses =)

Imorgon skulle vi visst få besök från huvudstaden på kontoret. Bäst man kammar till sig lite och åker dit och ser viktig ut.
Men det blir nog ingen lång arbetsdag imorgon har jag på känn och på onsdag så åker chefen till Kanarieholmarna och solar näsan så då blir det väl lugna gatan. När katten är borta..........

På onsdag blir det storfrämmande i Boden, då kommer Toby på besök. Han har f*n inte hunnit vara och hälsa på sedan vi flyttade och det börjar väl andå vara en 2 år sedan. Men det är väl sant som dom säger att fint folk kommer sent. Då ska vi i alla fall kolla gamla favoritfilmer och äta chips, like the old days ;o)
Han har då för övrigt gjort sig en karriär i Luleå =) sångfågeln hade visst vässat stämbanden i helgen och tagit ton på krogen, till stor förtjusning av kroggästerna. *Me so proud*

Jag kom på tal om brödrostar just hem från Sun Tan. Tänkte piffa till mig lite innan helgen. Janson fyller år, så grabbarna ska ha killeftermiddag på relaxen och sedan ska vi alla och äta middag på Panelen. Sedan så bär det av mot Holmfors på party. Men känner jag dom karlarna rätt så är det nog lika bra att jag kör, för ska dom sitta och bubbla och vända flaska hela eftermiddagen och sedan någon aperitif på resturangen så är det nog bara att leda hem dom sedan, där slarvas det inte med drickat.

Jajja nu ska jag ockupera duschen innan Mats kommer hem och gör anspråk på den. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0