Farmen

Pater, peccavi
Fader, jag har syndat.

Fredagens shopping gick precis som planerat. Vi kom hem med fyra nya dörrar och en bänkskiva mindre. Vi har inte bytt ut dörrarna ännu. Tänkte tapetsera först. Allt har sin tid. Fredagkväll åkte jag på Färjan med Cilla och hennes kusin. Innan det var vi förbi Theresa en sväng. Igår blev det att åka på Farmen. Det var väl ok med det är ju inte alls samma sak som förut längre. Idag har vi inte gjort ett skit. Sitter vid varsin dator och muttrar åt vädret. Ikväll blir det väl att hyra en film eller något åt det håller skulle jag tro.

Nä, nu ska jag kila men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0