Tha house

Qui genus jactat suum, aliena laudat.
Den som skryter med sin härkomst prisar en annans dåd.

Jag kom på att jag kan ju lägga ut lite bilder på det som börjar vara klart. Det mesta är ju fortfarande bara en enda röra men det kommer bilder på allt med tiden. Men som sagt här är några så länge.

Målaren muttrade och svor över dessa tapeter och påstod att han under sina
dryga 16 år som målare aldrig någonsin stött på en sådan j*vlig mönsterpassning





Lok älskar att ligga vid och bada i denna extremt ofräscha damm. Den är
i extremt stort behov av rengöring. Men detta faktum verkar inte bekomma Lok








Hera, Mercedes och Lok i de Ängesbyska skogarna.


Nä, jordgubbslandet som sagt. Men men ta re lugt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: jessica

HejHej! Ingen bebis ännu, bara en sjukt mätt Jessica :P Va fint de såg ut att blivit i sovrummet föresten! Vad har ni kvar nu som skulle göras?

2009-06-21 @ 18:36:49
Postat av: jessica

hehe okej,men än har jag inte fått nå sms av dig denna dag ;)

2009-06-22 @ 15:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0