Blodklump

Medio tutissimus ibis
I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Helgen och Kvikkjokk närmar sig. Denna gång blir det verkligen av. Jag har till och med börjat packa. Fia och Micke skulle som sagt också ev följa med med vi har då inte hört något mer om det så jag antar att dom blir hemma, trist det för jag hade gärna haft dom med. Inte en tråkig stund i det sällskapet. Ulf skulle visst upp till sin stuga också i helgen så honom kommer man nog att se en del har jag på känn =)

Ikväll ska Mats till sin farmor och äta blodpalt. Jag har sett till att göra mig upptagen för att inte råka ut för några läskiga blodbollar. *ryyyyyyyysning* Jag sulle prova denna märkliga rätt för något år sedan men när det väl var dags för middag så hade Mats och Jimmy psykat mig hela dagen om att det smakade som näsblod, bara lite mer tuggmotstånd och allt vad det nu var. Så jag fick inte ner en ända tugga.

Tanken var att Fia skulle komma till Boden en sväng idag, vi hade tänkt gå en runda på stan och kolla lite glasögon mm.. men det blev i vanlig ordning ingenting av den saken. Undra vad man skulle ha hittat på då.... Jag ska i alla fall ta en långprommenad med Lok och sedan får man väl se. Jag kanske tar mig en sväng till Luleå och hälsar på mamma, då är man ju på behörigt avstånd från palten.

Jajja nu ska jag packa vidare men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort..


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0