Det ska han få f*n för

Quod scripsi, scripsi
Vad jag har skrivit, har jag skrivit. (Joh. 19:22)

Denna kväll blev inte som planerat. Jag hade ju tänkt mig till Luleå men det hela slutade på soffan. Har känt mig smårisig hela dagen och efter att vi hade varit på kalas i Ängesbyn så var soffan mer lockande än något annat. Jag har dock på känn att både Luleå och krogen står kvar, så ingen skada skedd antar jag. Nu kom Mats just in genom dörren efter att ha spenderat sin kväll i Buddbyn med sin älskarinna (Jeepen) Jag är gårdagens matrial och nu mera nr 2 i hans liv. Jaja det ska han nog få f*n för förr eller senare.

Jag kollade "Ballar av stål" tidigare och vill verkligen rekomendera alla som inte sett detta att bänka sig framför tvn och slå på kanal 5 kl: 21.55 på måndagkväll. Om inte annat bra magträning, har skrattat så jag blev blå.
5 

För morgondagen har vi inga planer. Mats föreslog att vi skulle åka till Luleå och hälsa på Jessica och Markus. Vi får väl se vad som händer.

Jajja nu ska jag välja någon film som vi kan se innan Mats gör det, för då blir det ofta och alltid fel. men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va trevligt att iallafall din karl vill komma och hälsa på oss ;)

2009-03-29 @ 11:32:16
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: Pamie

Härligt!



Själv har jag festat med mina arbetskollegor och igår var man ju inte pigg nånstans hehe



Åh det måste jag ta och se, såg bara första 20 min. när den hade premiär.

2009-03-30 @ 11:11:44
URL: http://lapetitepois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0