Någon som sett min fantasi?

Lupus in fabula
Vargen i sagan (Terentius, Adelphoe)

I morse var jag och hämtade upp koftan, det passade perfekt och var jättemysig. Jag minns inte när jag senast hade en "hembakad" kofta. Nu sitter jag på kontoret och grejar på lite. Bara jag och Bogge här nu, de andra är i Umeå på jobb men borde väl börja vara på väg hemåt nu snart tycker jag. Nu ringde då precis Jimmy och gav mig i uppdrag att åka förbi Yamahacenter på vägen hem och hämta upp hans handskydd eller vad det nu var......

Jag tror jag åker ut till Ängesbyn i afton och hänger gäng med Fia ett tag, vi åker ju till Kvikkjokk i morgon och då kommer vi ju inte att ses på minst TRE hela dagar ;oP

F*n va fantasin höll sig på avstånd idag. Jajja så kan det vara. Nu ska jag gå någon annanstans och vara tråkig där istället men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: Moa

haha , jag snor den från dig, ska se hur många jag lyckas lura :P =)

2009-03-19 @ 16:18:59
URL: http://moanystrom.wordpress.com
Postat av: Miss Pjun

Ni får ha det så mysigt nu i fjällen så får vi se till att ta en dogdate nu till veckan. :)

2009-03-19 @ 19:06:41
Postat av: Silli

Hon är en blandis mellan PK och Chinese PP och finaste i världen. Ska du ha en bror till henne? hihihihihi

Ska kolla på henne på lördag. Å sen hämtar vi henne för gott typ 13/4. är så glad=))

2009-03-19 @ 19:35:03
URL: http://lindberg.blogg.se/
Postat av: Malin

heej, jo ja vet men ja har inte orkat skriva:P har haft fullt upp med annat o inte haft nå ambitioner att skriva:P hahha

jo men när ska vi se till att de blir av?:P vi får surra ihop oss med fia också, o lina:)

2009-03-20 @ 09:40:22
URL: http://charika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0