Nyckelpigan

Pia desideria
Fromma önskningar.

Solen har vaknat även idag. Jag med för den delen, nästan i alla fall. Igår kväll spelade vi yatzy ute i Ulfs stuga och man satt som hela tiden och tittade på klockan för att se om det inte snart var så pass sent att man kunde få gå och lägga sig. Vid 22.00 small vi av. Jag vaknade för en stund sedan, gick ut och tog min morgonrök. Sedan myste jag ner mig i soffan, vart Mats kom och fick syn på mig. "Men lillan, har du lagt dig nu igen? Du är som en liten nyckelpiga som ramlar på rygg hela tiden och inte kan komma upp"

Idag ska vi åka upp på Snjerak och gräva ner oss i någon lägrop. Jag, Mats och Lok i alla fall. JanE och Ulf skulle nog ge sig ut på en längre sväng, ja så lät det då igår men vi får väl se hur dom gör. Jajja nu ska jag packa matsäck innan Mats har hunnit packa klart allt där ute. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Malin Lundqvist

Hahahaha.. vad gullig mats är! "Men lillan, har du lagt dig nu igen? Du är som en liten nyckelpiga som ramlar på rygg hela tiden och inte kan komma upp"

2009-03-23 @ 19:56:14
URL: http://wtheship.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0