Snjerak

Vale, preclaerissime doctor
Lev väl, högt lysande doktor

Jaha, då var vi framme i Kvikkjokk då. Den långa långa vägen uppåt fjällen kändes inte så outhärdligt lång idag som den annars kan kännas. Det har jag nog mycket att tacka all den underbara nya musiken som jag proppat telefonen full med. Det är ju bara att tacka och bocka till vinterskorna som hade den stora godheten att återlämna min kära telefon lagomt till resan.

I morgon blir det skoter, troligen upp på Snjerak. Brukar som vara orginal första dagen. En lagom tur. I helgen ska jag ha egen skoter. Är ju lika bra när det finns skotrar så det räcker till alla =) blir lite jobbigt och sitta tre på en. Locki Poo har nämligen inte samma kondis som förra vintern så han föredrar att vila tassarna på den mjuka dynan han med.

Nä nu ska jag ta en iskall coke och kolla lite tv men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0