är det här början på slutet?

No possomus
Vi kunna icke. (Pius IX)

Denna dagen hade en risig början men fick en trevlig fortsättning och slut. Jag åkte in på Elgiganten med telefonen det första jag gjorde när jag vaknade och där blev jag så illa bemött att jag kokade av ilska när jag lämnade butiken. Nu är den efter många om och men inskickad igen. Så nu är det väl ett par tre veckor till utan den.
Jag har även hunnit vara på kontoret och arbeta en aning och sedan har åkte jag till Boden och träffade Fia, vi kollade på lite glasögon till mig och sedan åkte vi till Ängesbyn och slingade hennes hår. Därifrån kom jag nyss och nu är det väl som dags att börja tänka på refrängen.

Jag har fått en blodpropp i handen ikväll. Jag är lagd långt åt det hypokondriska hållet så jag har vart i upplösningstilstånd men jag har nu börjat inse att jag nog får leva vidare även denna gången. Men vad ska detta betyda nu då? Blodpropp, jag är 23 år! Är det här början på slutet? Kommer jag bli tvungen att byta ut bregottet mot becel nu?

Maybe you can take a little piece of my pain.
Maybe you can make it all feel the same.
Maybe you can burn this night in my brain.
Maybe you can find some else's blame
For all this pain...
Maybe, maybe


"Everlast"

Nä om man skulle göra allvar av planerna på att träffa John Blund. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Nää! Becel som är så äckligt :(

2009-03-25 @ 03:31:19
URL: http://tobys.se
Postat av: Silli



Men snygg du är ens... Ser att hyponondrin sitter kvar.

Men snälla snälla byt aldrig i ditt liv ut bregottet... det är det inte värt. Hellre proppar än becel.=)=) ♥

2009-03-25 @ 08:27:44
URL: http://lindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0